My Account
Hívásaival kapcsolatban minden információt egy helyen találhat most meg a UnicoTel MyAccount megoldásával! (www.myaccount.hu)
A MyAccount, a UnicoTel információs weboldala, naprakész módon nyújt tájékoztatást Önnek a telefonhívásaival kapcsolatos adatokról.
A UnicoTel MyAccount szolgáltatásával könnyen és gyorsan ellenőrizheti:
- előfizetési adatait (pl.: cégnév, kapcsolattartó, telefonszám, adószám stb).
- részletes híváslistáját (online), melyben a hívások már beárazva szerepelnek
- számla egyenlege állását
- a szolgáltatóhoz beérkezett befizetéseit
- az előfizetői számait, melyre a szolgáltatást megrendelték
A MyAccount szolgáltatással egy csapásra áttekinthetővé és követhetővé válnak telefonos szokásai, hiszen a rendszer akár hónapokra visszamenőleg is tájékoztatást nyújt a hívásokról, legyen szó akár egy teljes hónapról, vagy akár egyetlen napról is. A MyAccount az adott időre összegzi a hívás hosszakat és a költségeket, ám Ön már azonnal a hívás befejezése után is ellenőrizheti a hívás időtartamát, irányát és költségét egyaránt.
A MyAccount az előfizetői számokról is teljes tájékoztatást nyújt, hiszen a regisztrált előfizetői számok oldalán azt is feltüntetjük, az egyes hívószámokról mikor kezdeményeztek utoljára hívást. Így Ön azt is ellenőrizheti, hogy pl. a CPS-re beregisztrálni kívánt számai valóban beállításra kerültek-e, hiszen amennyiben a hívószám mellett látszik a használat dátuma, akkor sikeres volt a regisztráció.
Információs weboldalunk automatikusan és folyamatos frissül a UnicoTel központi adatbázisairól, így amennyiben Ön adatváltozást jelent be, az azonnal megjelenik az oldalon, és ellenőrizhetővé válik. Hasonló módon kerülnek rögzítésre és válnak lekérdezhetővé ügyfeleink befizetései is.