Hívásvégződtetési szolgáltatás
intelligens routing-al
A UnicoTel intelligens belföldi és nemzetközi hívásvégződtetési szolgáltatása
távközlési partnerei számára
A UnicoTel hívásvégződtetési szolgáltatása lehetővé teszi, hogy ügyfeleink
különböző végződtető partnerekhez irányítsák a forgalmat az éppen aktuális
végződtetési ár és érték arányában vagy éppen a napszaknak megfelelően. Arra
törekszünk, hogy Partnereink mindig a számukra legszimpatikusabb végződtetési
irányt tudják kiválasztani nálunk - legyen az a legkedvezőbb ár-érték arány vagy
éppen a hívássikeresség függvénye. Nemzetközi végződtetés esetén közel egy tucat
egymástól független hálózattal rendelkező végződtetési partnerünk szolgáltatását
ajánljuk ügyfeleinknek. A szolgáltatás intelligens routing funkciói lehetővé
teszik:
- többek között a forgalom %-os elosztását a végződtető szolgáltatók
között
- úgynevezett időszakfüggő (time dependent) irányítást
- különböző végződtetési minőségek beállítását (LCR, HQR)
- másod és harmadlagos irányítás beállítását, mellyel a hívássikerességi
arány (ASR) jelentősen javítható anélkül, hogy több végződtetési
szolgáltatóval is összekapcsoló nyalábokat létesítene.
Mindezek mellett partnereinknek online webrouting felületet biztosítunk, ahol
a nap 24 órájában bármikor módosíthatják az aktuálisan beállított routing
táblájukat. A routing módosítást követően a következő hívás már az újonnan
kiválasztott szolgáltató felé fog végződni, rendszerünk pedig minden routing
váltásról elektronikus visszaigazolást küld.
A szolgáltatás nyújtása során a UnicoTel az igénybevevő partner központjára
csatlakozva veszi át a végződtetni kívánt forgalmat, majd az átvett forgalmat a
belföldi és nemzetközi partnerein keresztül végződteti le. A kapcsolódás
történhet SS7, ISDN, SIP vagy H.323-as interface-en keresztül.
A szolgáltatást bármely távközlési szolgáltatónak ajánljuk, aki ügyfelei
számára a legmegfelelőbb ár-érték arányú végződtetés szeretné választani. Az
intelligens routing nyújtotta szolgáltatással növelhető a hívássikeresség, amely
az ügyfél-elégedettségen túl forgalomnövekedést is eredményezhet. A megoldás
ideális azoknak a cégeknek is, akik VOIP szolgáltatást nyújtanak és szeretnék
ügyfeleik vezetékes irányba történő hívásait a belföldi és a nemzetközi
távközlési hálózatba a legjobb minőségben eljuttatni.