VOIP Accounting
A UnicoTel teljes körű VOIP account szolgáltatása távközlési
szolgáltató partnerei számára
A UnicoTel Kft. távközlési szolgáltató partnerei számára olyan teljes körű VOIP accounting szolgáltatást nyújt, melynek igénybevétele esetén
partnerünknek semmilyen saját eszközre (pl.: telefonközpont, VOIP server-ek)
nincs szüksége a szolgáltatás nyújtásához. A szolgáltatást saját nevében, de a
UnicoTel távközlési hálózatán keresztül nyújthatja. A UnicoTel igény esetén egyszerű
grafikus management felületet is biztosít, melyen keresztül saját hatáskörben
módosíthatóak, beállíthatóak az előfizetői adatok. A UnicoTel adatbázisából
bármikor, bármely időszakra vonatkozóan lekérdezhetőek a számlázáshoz szükséges
információk, de lehetőség van az adatok külső számlázó rendszerbe történő
közvetlen feltöltésére is. Míg Ön az értékesítésre, az előfizetőkkel való
kapcsolattartásra koncentrál, a háttérben a UnicoTel biztosítja a szolgáltatás
minőségét, ellátja az összes műszaki feladatot Ön helyett.
Milyen előnyei vannak a UnicoTel VOIP Accounting szolgáltatásnak?
- Partnereink a szolgáltatásokat saját telefonszámukon tudják biztosítani
(VOIP), saját nevükben tudják értékesíteni, illetve saját nevükben tudják
számlázni.
- A VOIP accounting szolgáltatás igénybevétele esetén a végfelhasználói
eszközök a UnicoTel VOIP server-eire regisztrálnak, itt történik az
azonosítás. Az azonosított felhasználók ezek után bármely irányba (belföld,
nemzetközi, VOIP) tudnak telefonálni. A távközlési hálózat felől a VOIP
ügyfelek telefonszámára érkező hívásokat a UnicoTel SS7-es interkonnekt
hálózatán keresztül fogadja, majd továbbítja a VOIP ügyfelek felé.
A VOIP accounting szolgáltatást előre előre (Prepaid) és utólag (Postpaid)
fizetett módon is lehet nyújtani.