Calling Card / Hívókártya szolgáltatás
A UnicoTel teljes körű távközlési szolgáltatást biztosít hívókártya
szolgáltatásához
A hívókártya szolgáltatás a mobil szolgáltatóknál már megismert úgynevezett
feltöltőkártyás szolgáltatáshoz hasonlítható. A végfelhasználó egy előre
meghatározott értékű kártyát vásárol, amin többek között egy behívószám, egyedi
sorozatszám és egy lekaparható felület alatt egy titkos pin kód szerepel. A
végfelhasználó a behívószám felhívása után a pin kód megadásával fér hozzá a
megvásárolt egyenlegéhez, és azt például kedvező árú nemzetközi hívásokra
használhatja fel.
A hívókártyák előállításához szükséges adatokat (sorozatszám, egyenleg, pin kód)
tetszőleges darabszámban, értékben és pénznemben lehet létrehozni
adatbázisaikban. A hívókártya szolgáltatáshoz a UnicoTel teljes körű távközlési
szolgáltatást is biztosít. Ennek értelmében mind a szolgáltatáshoz szükséges
behívószámot (amely lehet földrajzi, zöld vagy kékszám, belföldi vagy
nemzetközi), mind pedig a belföldi és nemzetközi hívásvégződtetést is vállaljuk.
Természetesen amennyiben partnerünk a szolgáltatást a saját telefonszámán
szeretné üzemeltetni, és a hívásvégződtetésre a saját hálózatát és partnereit
szeretné használni, úgy az is megoldható. Ebben az esetben a UnicoTel központját a
partner központjával összekötve onnan a hívásokat UnicoTel átveszi, majd a hívás
lekezelése után, azt végződtetésre átadja. Egy kliens program segítségével a
szolgáltatás az Interneten keresztül bárhonnan menedzselhető és felügyelhető.
Milyen előnyei vannak a UnicoTel Hívókártya szolgáltatásának?
- Partnerünk a Valósidejű Számlázó Rendszerünk (Real Time Engine)
segítségével folyamatosan nyomon követheti ügyfelei egyenlegét, azokról
bármikor forgalmi és pénzügyi kimutatásokat készíthet.
- A szolgáltatás segítségével partnereink bevezethetik saját hívókártya
szolgáltatásukat a magyar vagy a környező országok távközlési piacaira.