CallBack szolgáltatás
Egyszerűen kivitelezhető megoldás partnereink külföldi ügyfelei számára
Az úgynevezett visszahívási (CallBack) szolgáltatást partnereink külföldön
tartózkodó ügyfeleik számára nyújthatják, annak érdekében, hogy azok
hozzáférhessenek partnerünk belföldi hálózatához. A végfelhasználó egy
úgynevezett jelzőhívást kezdeményez a külföldi telefon készülékéről a
magyarországi callback telefonszámra. A szolgáltatás lényege, hogy a jelzőhívás
nem kerül megválaszolásra, így a külföldi készüléken nem keletkezik távközlési
költség. A jelzőhívást követően a UnicoTel rendszere vagy a hívást kezdeményező
készülék telefonszámát vagy egy előre megadott telefonszámot hív vissza. A
hívásfelépülés után a végfelhasználónak (ha prepaid account, akkor az aktuális
egyenlegének meghallgatása után) lehetősége nyílik belföldi vagy akár nemzetközi
híváskezdeményezésre (az egyenlege erejéig). Fontos, hogy a szolgáltatás során
az összes távközlési költség a szolgáltatást igénybevevő partner oldalán
keletkezik, míg a nemzetközi oldalon igénybevett készüléken csak hívásfogadás
történik.
Milyen előnyei vannak a UnicoTel Callback szolgáltatásának?
- Partnereink külföldi ügyfeleiknek nyújthatnak költséghatékony távközlési
szolgáltatást, ezzel növelhetik ügyfeleik számát, saját forgalmukat,
bevételeiket stb.
A callback szolgáltatás egyszerűen, egy telepített kliensprogramon keresztül
állítható be a UnicoTel központján, az eléréshez pedig csupán az Internetre van
szükség.