CallShop
Egyedülálló megoldás a VOIP hívások menedzselésére
A callshop szolgáltatás egy weboldalon keresztül elérhető alkalmazás, mely
segítségével partnereink saját "üzletükben" telepített VOIP telefonjaikat tudják
menedzselni. A telefonok aktiválhatóak és deaktiválhatóak, valamint a feltöltött
tarifáknak megfelelően a rendszer a kezdeményezett hívásokat azonnal tarifálja.
Milyen előnyei vannak a UnicoTel Callshop szolgáltatásnak?
-
A szolgáltatással megelőzhetők a nem kívánatos telefon hívások: vagyis a
callshop alkalmazással illetéktelen személy nem tud hívást kezdeményezni.
-
A rendszerbe az üzemeltető által használni kívánt végződtetési díjak
tetszőlegesen feltölthetőek, módosíthatóak.
-
A rendszer mutatja az üzemeltető költségeit is, így a profit könnyen
számolható, összegezhető.
-
A rendszerben több felhasználói szint is definiálható. Például callshop
operátor, aki csak a telefonokat tudja aktiválni, deaktiválni és csak a
végfelhasználói díjakat látja. De beállítható úgynevezett callshop
adminisztrátori (üzletvezető) szint is, ahol már napi, heti vagy havi
híváslistákat is le lehet tölteni, költségekkel és bevételekkel együtt. Ezen
a szinten van lehetőség az eladási árak feltöltésére is.
-
A callshop alkalmazásban korlátlan mennyiségű készüléket vagy helyszínt
lehet regisztrálni.
A
szolgáltatás segítségével bárhol lehetőség nyílik az ügyfelek távközlési
szolgáltatással való kiszolgálására. A vendégek könnyen és olcsón tudnak
nemzetközi hívásokat kezdeményezni, a szolgáltatás igénybevételéhez pedig csak
szélessávú internet hozzáférésre, illetve VOIP eszközökre van szükség.