IVR
A UnicoTel IVR (Automatikus Hangbemondásos Ügyfélszolgálati Rendszer) szolgáltatásával hatékonyan és költségkímélő módon alakíthatja ki professzionális telefonos ügyfélszolgálatát!
Az IVR egy olyan interaktív menürendszer, amelyben a felhasználó egy hagyományos telefonkészülék nyomógombjai segítségével kommunikálhat egy ügyfélszolgálati rendszerrel. A telefonálót általában egy hangbemondásos menü fogadja, majd az általa adott választ egy újabb lejátszott üzenet követi, amire aztán megint reagál a felhasználó, és így tovább, amíg el nem éri a kívánt információt vagy szolgáltatást. Ma már általános a számlainformációk és egyenlegek lekérdezése, sőt, akár a telefonon keresztüli szerződéskötés is lehetséges.
Az IVR szolgáltatás ideális minden olyan cég számára, ahol a különböző részlegek, osztályok más-más belföldi telefonszámon érhetőek el, vagy otthonról dolgozó munkatársak kapcsolása is szükséges lehet.
A UnicoTel IVR szolgáltatásának előnye, hogy
- nagymennyiségű, egyidejű hívás kezelése válik lehetségessé, mely hívásokat egy előre meghatározott, irányított automata híváskezelői folyamat felhasználásával, minden igénynek megfelelően lehet kiszolgálni.
- a megoldás felhasználóbarát módon, telefonon keresztül távolról is testre szabható a nap bármelyik időszakában.
- tetszőlegesen mondhat fel és cserélhet vagy törölhet hanganyagot az IVR-ból, illetve alakíthatja az IVR menüstruktúráját.
- az IVR különböző napszaki illetve ünnepnapi beállításokat is kezel. Pl.: munkaidőn kívül más hangüzenetet játszik be a rendszer.
- nincs elveszett hívás, hiszen lehetőség van hangposta fiókok kialakítására, így munkaidőn túl hangposta üzenetet lehet hagyni. Az IVR-ban hagyott hangposta üzeneteket a rendszer e-mail-ben továbbítja az előre megadott email címre /címekre.
- a választott menüpontok látogatottságáról különböző statisztikák készíthetők későbbi felhasználásra.
- a megoldással elég egyetlen telefonszámot közzétenni a partnereknek.
- a vállalkozások bejövő hívásaikat alközpont vásárlása nélkül is le tudják kezelni.
Az IVR szolgáltatással partnereink hatékony módon bővíthetik saját távközlési portfoliójukat, növelhetik forgalmukat, hiszen az IVR-ba érkező összes hívás megválaszolásra kerül.
Az IVR szolgáltatást UnicoTel távközlési partnerei saját nevükben értékesíthetik, számlázhatják. Kialakíthatnak saját elképzeléseiknek megfelelően alap IVR konfigurációkat (IVR box-okat), melyekhez később csak az elérési telefonszámot és a hangfile-okat kell megadni az indulásnál. A szolgáltatás nyújtása során a UnicoTel az igénybevevő partner központjára csatlakozva veszi át az IVR-ba küldendő forgalmat, az IVR-ból kilépő hívásokat pedig visszaadja a partnernek végződtetésre. Igény esetén a UnicoTel vállalja az IVR-ból kilépő végződtetését. Az IVR szolgáltatáshoz partnerünk használhatja saját telefonszámát vagy igénybe veheti a UnicoTel számmezejét.